Pilnas un saliktas kravas transports
Ērtākais risinājums kravu piegādei!
SIA “AEEG Transport” transporta un loģistikas uzņēmums, kas piedāvā salikto kravu pārvadājumus uz visām pasaules valstīm, neatkarīgi no kravas izmēra un apjoma. Saliktās kravas nozīmē, ka vairāku klientu kravas tiek apvienotas vienā pārvadājumā, lai nodrošinātu optimālas kravu pārvadājumu izmaksas. Salikto kravu koplektēšanu nodrošina speciāli tam paredzētās noliktavās vai termināļos. Šajā procesā klienta krava tiek apvienota ar citām līdzvērtīgām kravām, ņemot vērā kravas galamērķi un preču veidu kā arī nodrošinot pilnu transporta vienību apjomu. SIA “AEEG Transport” speciālisti sniegs vislabākos ieteikumus klieniem izvēloties piemērotāko transportēšanas veidu, nodrošinātot klientiem efektīvāko un ekonomiskāko kravas pārvadāšanu uz un no jebkura klienta izvēlētā galamērķa.
Pilnas un saliktas kravas transports
Abi gan pilnas kravas, gan saliktas kravas transportēšanas veidi ir svarīgi un var būt nepieciešami kā pirmā izvēle jebkuram klientam atkarībā no konkrētās kravas prasībām. SIA “AEEG Transport” speciālisti sniegs vislabākos ieteikumus klieniem izvēloties piemērotāko transportēšanas veidu, kas nodrošina klientiem efektīvāko un ekonomiskāko kravas pārvadāšanu.

PILNO KRAVU PĀRVADĀJUMI
SALIKTO KRAVU PĀRVADĀJUMI
Salikto kravu pārvadājumi ir visizdevīgākais veids, kā veikt starptautiskos kravu pārvadājumus uz un no Eiropas un citām pasaules valstīm. Saliktā krava nozīmē vairāku klientu mazgabarīta kravu apkopojums, kas ir sakomplektēts vietējiem vai starptautiskajiem kravu pārvadājumiem vienā virzienā un ar vienu transportlīdzekli.
Salikto kravu pārvadājumi iespējami ar visiem transporta veidiem: sauzemes autotransportu, dzelzceļa transportu, jūras transportu vai gaisa transportu. Kravas piegādes laiks ir atkarīgs no kravas izkraušanas vietas attāluma. Transporta un loģistikas uzņēmums SIA “AEEG Transport” nodrošina, ka salikto kravu piegāde ir iespējama uz un no jebkuras vietas pasaulē, neskatoties uz kravas izmēriem vai kravas veida.



NEGABARĪTU KRAVU PĀRVADĀJUMI
Negabarīta kravu veidi

Lauksaimniecības tehnika
SIA “AEEG Transport” loģistikas uzņēmuma 10 gadu darbības laikā esam pārvadājuši daudziem Baltijas valstu, Eiropas un citu pasaules valstu uzņēmumiem un lauksaimniekiem, atgādājot to iegādāto lauksaimniecības tehniku no dažādiem ražotājiem, pārdevējiem un izsoļu namiem. Visplašāk sastopamās lauksaimniecības negabarītu kravas ir traktori, kombaini, kultivatori, arkli, graudu kaltes, cisternas u. c.

Industriālā tehnika
Industriālā tehnika tiek visplašāk izmantota ceļu būvniecībā, rūpnīcās, ostu darbībā, ainavu arhitektūra un, protams, eku būvniecībā. Visplašāk sastopamās industriālās negabarītu kravas ir iekraušanas tehnika, ekskavatori, ceļamkrāni, kāpurķēžu tehnika, bulduzeri u.c.

Moduļu mājas
Pēdējā laikā māju celtniecībā popularitāti ir ieguvušas tieši moduļu mājas, kuru leilo izmēru un ģegrāfiskā izvietojuma deļ ne vienmēr ir iespējama to transportēšana izmantojot tiki autoceļus, tādēļ šis pakalpojums ir īstenojams izmantojot arī jūras transport. Ņemot vērā mūsu uzņēmuma gadiem gūto pieredzi un komandā esošajiem labākajiem loģistikas speciālistiem spējam klientam ieteikt un nodrošināt tos ar labākajiem transportēšanas risinājumiem.

Transportēšanas tehnika
Ņemot vērā transportēšanas tehnikas lielos nestandarta izmēros tie ir iekļauti negabarītu kravu kategorijā, jo to transportēšana jānodrošina izmantojot īpašas platformas. Ikdienā ir sastopamas daudz un dažādas situācijas, kad nepieciešams pārvadād citas tehnikas, kas var būt gan kravas tehnikas, gan vilcēji, kas var būt salūzuši vai tikko iegādāti.

Mežizstrādes tehnika
Viens no lielākajiem eksporta un importa kravu produkcijas pārvadājumiem ir tieši mežizstrādes nozare, kuru tehnika nepieciešama visās pasaules valstīs. Mūsu uzņēmums ir viens no vadošajiem negabarītu kravu pārvadājumiem, kas var nodrošināt kravu drošu transportēšanu izmantojot tam atbilstošus transportlīdzekļus. Visplašā mežizstrādes nozares negabarīta kravās tiek pārvadāti harvarderi, forvarderi, harvesteri, koksnes šķeldotāji, zaru savācēji, atzarotāji un mežizstrādes traktori, kā arī citu mežistrādes tehniku.

Vēja ģeneratori
Šī krava tiek uzskatīta par vienu no masīvākajām negabarītu kravām, kuru pārvadāšanai nepieciešami īpaši tehniskie risinājumi, ko ne visi loģistikas uzņēmumi saviem klietiem var nodrošināt. Mūsus uzņēmums spēj nodrošināt visus tehniskos risinājumus šāda ne īpaši pateicīgai negabarīta kravas transportēšanai apmierinot visas klienta vēlmes sniedzot labāko un drošāko paklpojuma izpildi.
Negabarīta kravu pārvadājumi un to izaicinājumi
Pārvadājumu veids
Negabarītu kravu pārvadājumu veids ir viens no tiem, kas saskaras ar vislielākajiem izaicinājumiem. Veiksmīgai pakalpojuma izpildei jāņem vērā vairāki priekšnoteikumi, to ievērošana nodrošinās izvairīšanos no neplānotām un nepatīkamām situācijām ar ko var saskaities to parvadājumu laikā. Ne tikai negabarītu kravu, bet arī visu citu kravu parvadājumu veidi ir saistīti ar neprognozējamiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kuri neizprot pārvadājamo kravu kultūru, piemēram, negabarīta kravas tiek pavadītas ar pavadošo transpotru, kurš aprīkots ar divām dzeltanām mirgojošām bākugunīm.
Klientiem mēs iesakām
Saviem klientiem negabarītu kravu pārvadāšanā vienmēr iesakām izmantot pavadošā transporta izmantošanu pat tad, ja likumos nav noteikts tā obligāta piesaistīšana. Pavadošais transports pat vispieredzējošākiem šoferiem sniedz papildu drošības sajūtu, atvieglojot tā darba spriedzi negabarīta kravas pārvadāšanas brīdī. Pavadošais transports ir ziņotājs šoferim par situāciju uz ceļa izvairoties no nepatīkamām situācijām, kādas var gadīties kravas transportēšanas laikā.

Pavadošā transporta nepieciešamība
2010. gada 6. aprīļa Ministru kabineta noteikumu Nr. 343 ” Noteikumi par lielgabarīta un smagsvara pārvadājumiem” 42. Punktā ir noteikts, ka, ja lielgabarīta vai smagsvara transportlīdzekļa (izņemot lauksaimniecības tehniku, kas veic īslaicīgus pārbraucienus) platums ir 3,5–5 m vai garums ir 30–40 m, kā arī ja pārvietošanās laikā ir pilnībā aizņemta pretējā kustības josla vai jāveic papildu pasākumi satiksmes regulēšanai, par šādu pārvadājumu telefoniski vai ar elektroniskā pasta starpniecību informē Valsts policiju un pārvadājuma veikšanai izmanto pavadošo transportlīdzekli. Mūsu uzņēmuma speciālisti iesaka pavadošo transportlīdzekli izmantot arī, tad, ja lielgabarītu kravu izmēri nav iekļauti MK noteikumos par obligātu pavadošā transportlīdzekļa izmantošanu. Pavadošais transports pilda ļoti svarīgu lomu ceļu satiksmē, kas ir laikus informēt citus ceļu satiksmes dalībniekus brīdinot tos par gaidāmo lielgabarīta kravu.

Priekšlaicīga pārvadājuma plānošana
Plānojot negabarītu kravu transportēšanu jārēķinās ar laiku, kas būs nepieciešams dažādu atļauju kārtošanai un attiecīgo atļauju saņemšanai. Šajā etapā var ietilpt izvēlētajā maršrutā demontēt ceļa zīmes, lai negabarīta kravas transportēšanas brīdī tās netiktu bojātas.

Pārvadājamās kravas stiprināšana
Mūsu uzņēmuma nozares speciālisti dara visu, lai klienta krava tiktu transportēta ievēroot visa veida drošības pasākumus. Viens no drošas kravas pārvadājumu nosacījumiem ir kravas nostiprināšana, tādēļ pirms kravas transportēšanas pārliecināmies vai pārvadājamai kravai ir paredzēta speciāla vieta un vai krava ir droša un stabila transportēšanai.
Pavadošais transports

Satiksmes drošība
Izmantojot pavadošo transportu negabarītu kravu pārvadājumos tas nodrošina maksimālu drošību kravas šoferim un citiem satiksmes dalībniekiem. Pavadošais transports palīdz novērst iespējamus bojājumus, kas var rasties negabarīta kravu pārvadāšanā, tie var būt ceļa infrastruktūrā, piemēram, demontējot ceļa zīmes pirms kravas pārvietošanas, kā arī sniedz papildus uzraudzību par kravas stāvokli.

Satiksmes organizēšana
Latvijā nedrīkst veikt nestandarta kravu pārvadājumus bez lielgabarīta un smagsvara pārvadājumu atļaujas, ko izsniedz VAS “Latvijas valsts ceļi” pēc visa veida tehniskās informācijas par plānoto maršrutu, kravas gabarītiem un svaru kā arī citu būtisku informāciju par plānoto pārvadājumu iesniegšanas. Negabarīta kravām nav noteiktu standartu līdz ar to katrs pārvadājums ir individuāls, kas prasa specifiskas zināšanas dokumentu sagatavošanas laikā.
Tāpat jāņem vērā negabarīta kravas lielums, ja tas ietilpst īpaši lielo negabarītu kravas klasifikācijā, tad pārvadājuma maršruts obligāti jāsaskaņo ar visu autoceļu un ielu turētājiem, teritoriju īpašniekiem, kuru īpašumu kravas ceļš šķērso, dzelzceļa turētājiem un, protams, sakaru un elektroapgādes dienestiem un citiem.
Aklā zona negabarītu kravu pārvadājumos
Aklo zonu dēļ negabarītu kravas transportlīdzekļi tiek uzskatīti par vieniem no bīstamākākajiem satiksmes dalībniekiem. Aklās zonas ir vietas, kur transporta līdzekļa vadītājs neredz citus transportlīdzekļus, tās ir vietas transportlīdzekļa priekšā un pie sāniem, kas nav redzamas spoguļos, vai caur auto logu. Ir atzīts, ka aklās zonas bīstamākas tieši kravas automobiļiem. Kravas automašīnām ir trīs galvenās aklās zonas – Sānu “aklās” zonas – tā daļa transporta līdzekļa sānos, kas nav pārskatāma sānu spoguļos un caur auto logu. Labās puses “aklā” zona ir daudz bīstamāka par kreisās puses “aklo” zonu, jo vadītāja novietojuma kabīnē dēļ labā puse ir mazāk pārredzama. Priekšējā aklā zona – tā atrodas transporta līdzekļa priekšpusē. Aizmugurējā aklā zona – tuvu auto aizmugurei.
Kravas automašīnām nav atpakaļskata spoguļa, tādēļ satiksme jāpārrauga no to sānu spoguļiem.Tās ir zonas, kurā kravas automašīnas šoferis nevar redzēt notiekošo uz ceļa, tādēļ ir nepieciešams pavadošais transports, kur svarīga loma noteikta komunikācijai starp šoferi un pavadošo transportu vai policiju.
SIA “AEEG Transport” loģistikas uzņēmuma profesionāļu komanda savus klientus nodrošina ar pilnu pakalpojumu klāstu, lai ietaupītu klientam tik dārgo laiku un līdzekļus nepieciešamo formalitāšu kārtošanā.
Normatīvie akti, kas nosaka kārtību pavadošo transportu izmantošanā
Atbilstoši 2010. gada 6. aprīļa Ministru kabineta noteikumu Nr. 343 ” Noteikumi par lielgabarīta un smagsvara pārvadājumiem” 49. punktam noteikts, ka pavadošais automobilis brauc pavadāmā lielgabarīta transportlīdzekļa priekšpusē tā, lai nosegtu pavadāmā lielgabarīta transportlīdzekļa kreiso pusi. Atsevišķos manevros pavadošais automobilis nodrošina kustības drošību arī lielgabarīta transportlīdzekļa aizmugurē.
Pavadošajam transportlīdzeklim priekšā un aizmugurē piestiprinātajam atstarojošajam apzīmējumam ir viena (horizontāla) vai divas (horizontālas vai vertikālas) pazīšanas zīmes – taisnstūri ar slīpām sarkanām fluorescējošām paralēlām svītrām (45° leņķī ar kāpumu transportlīdzekļa ass virzienā). Starpsvītru platums nepārsniedz 100 mm un starpsvītru materiāls (virsma) ir izgatavots no dzeltena gaismu atstarojoša materiāla. Speciālais gaismu atstarojošais apzīmējums uz pavadošā transportlīdzekļa izvietojams tā, lai tā apakšējā mala atrastos ne zemāk par 250 mm, bet augšējā mala – ne augstāk par 2100 mm no ceļa virsmas. Speciālā gaismu atstarojošā apzīmējuma kopējais no viena virziena redzamais garums ir vismaz 1130 mm, platums – no 130 līdz 150 mm. Pavadošajam auto ir jābūt aprīkotam ar ne mazāk kā divām oranžām (dzeltenām) bākugunīm, kuru izvietojums nodrošina to redzamību 360° leņķī.
Biežāk uzdotie jautājumi par auto kravu pārvadājumu organizēšanu:
Negabarīta kravu transportēšanas izmaksas ir atkarīgas no maršruta, kravas svara un tās izmēriem. Transportēšanas izmaksas būs zemākas kravām, kuru platums nepārsniedz 3m, kas nozīmē, ka kravu var pārvadāt bez īpašām atļaujām, savukārt lielgabarīta kravām, kuru platums pārsniedz 3m būs nepieciešama negabarītu kravu pārvadājumu speciālā atļauja, kas palielinās kravas pārvadāšanas izmakasas. Šīs speciālās atļaujas ir nepieciešams saņemt no visām valstīm, kuras iekļautas kravas transportēšanas maršrutā. Jāņem vērā, ka negabarīta apjomīgām kravām var būt nepieciešams nodrošināt ar pavadošo transportu, kā mērķis ir nodrošināt drošu kravas pārvadājumu kā arī drošu pārvietošanos starp citiem satiksmes dalībniekiem. Šādu negabarīta kravu transportēšanas izmaksas būs augstākas.
Noteiktas kravas pārvadāšanas izmaksas nav, jo, katra krava ir īpaša, kura tiek aprēķināta individuāli ņemot vērā gan kravas atrašanās vietu, gan gabarītus, gan citas kravas īpatnības. Zemāk esam norādījuši aptuvenās kravu transportēšanas izmaksas kravām, kuru izmēri nepārsniedz 6 m (garums) x 3 m (platums) x 3,2 m (augstums) transportēšanai no lauksaimniecības un citas tehnikas importa zināmākajām valstīm.
Valsts | Cena |
---|---|
Vācija | 700 eur – 1300 eur |
Francija | 800 eur – 1600 eur |
Holande | 500 eur – 1300 eur |
Beļģija | 500 eur – 1300 eur |
Dānija | 700 eur – 1400 eur |
Anglija | 700 eur – 1400 eur |
Īrija | 700 eur – 1400 eur |
Zviedrija | 500 eur – 1300 eur |
Norādītajās kravu transportēšanas izmaksas ir jāņem vērā kā aptuvenu maksu, lai klients varētu veikt aptuvenu aprēķinu kravas transportēšanai. ir tikai informatī nozīme. Tās ir norādītas, lai palīdzētu Jums aprēķināt savu potenciālo projektu izmaksas. Tāpat jāņem vērā, ka kravas transportēšanas izmaksas var būt atkarīgas no ģeogrāfiskā izvietojuma, sezonalitātes un pieprasījuma. Aicinām visus klientus sazināties ar mūsu uzņēmuma nozares speciālistiem, lai noskaidrotu visprecīzākās kravas transportēšanas izmaksas tieši Jūsu kravai.
Visbiežāk negabarīta kravas piegādes laiks ir atkarīks, kā no transportējamās kravas, kā arī no maršruta. Zemāk norādīti aptuvenie negabarīta kravu transportēšanas piegādes laiki populārākajos maršrutos.
Baltija 1-2 dienas
Zviedrija 2-5 dienas
Vācija 4-5 dienas
Holande 4-5 dienas
Beļģija 4-5 dienas
Dānija 4-5 dienas
Francija 5-7 dienas
Anglija 5-7 dienas
Īrija 5-7 dienas
Eiropas Savienībā pārvadājot negabarīta kravas nepieciešama CMR pavadzīme, ko sagatavo kravas nosūtītājs. Jaa pasūtītājs vēlas mūsu uzņēmums var nodrošināt CMR sagatavošanu klienta vietā, kā arī nepieciešamības gadījumā nodrošinām muitas formalitāšu dokumentācijas kārtošanu uz visām pasaules valstīm.
Ja tie ir auto kravu pārvadājumi, pārvadātāja atbildība ir 8,33 SDR (Speciālās aizņēmuma tiesības) par katru bojātās/zudušās kravas bruto kilogramu, gaisa kravu pārvadājumi ‒ 19 SDR un jūras kravu pārvadājumi ‒ 2 SDR par katru bojātās/zudušās kravas bruto kilogramu. 1 SDR vērtība ir aptuveni 10 EUR (vērtība mainās atkarībā no aktuālā SDR kursa). Ja kravas vērtība pārsniedz šo kompensācijas apmēru, iesakām kravu papildus apdrošināt, vēršoties pie mūsu uzņēmuma speciālistiem, kuri ar lielu atbildību un profesionalitāti palīdzēs noformēt pilnas vērtības apdrošināšanas polisi Jūsu kravai.